اسباب بازی خانه سازی سطلی می تواند خلاقیت کودکان را از بین ببرد

یکی دیگر از اسباب بازی های پیچیده Aibo سونی است.

این ربات حیوان خانگی نشان می دهد که چگونه می توان از رباتیک پیشرفته، میکروالکترونیک، محرک ها (که امکان حرکت را امکان پذیر می کند)، حسگرها و برنامه نویسی برای ایجاد یک تجربه اسباب بازی خانه سازی سطلی منحصر به فرد با سرمایه گذاری احساسی استفاده کرد.

سازندگان اسباب بازی همچنین از افزایش تلفن های هوشمند و محاسبات قابل حمل استفاده می کنند.

کوادکوپترها (یا پهپادها) و سایر دستگاه‌های مشابه اغلب نیازی به قرار دادن نمایشگر خود در کنترل از راه دور ندارند، زیرا می‌توان ویدئو را به دستگاه متصل ارسال کرد.

برخی از اسباب‌بازی‌ها حتی از گوشی‌های هوشمند به‌عنوان تنها رابط کنترلی (که برای کنترل اسباب‌بازی استفاده می‌شود) استفاده می‌کنند، معمولاً از طریق یک برنامه، تولیدکنندگان را از ارائه چیزی که مسلماً گران‌ترین قسمت اسباب‌بازی است، نجات می‌دهد.

اسباب بازی

این بدان معنی است که یک گوشی هوشمند به یک نیاز ذاتی تبدیل می شود که بدون آن نمی توان از اسباب بازی استفاده کرد.

خرید یک اسباب بازی جالب و جدید بسیار ناامید کننده خواهد بود – فقط متوجه می شوید که صاحب دستگاه بسیار گران قیمت مورد نیاز برای استفاده از آن نیستید.

اسباب بازی های من از من جاسوسی نمی کنند، مطمئنا؟
در حالی که جاسوسی ممکن است آخرین چیزی باشد که هنگام خرید یک اسباب بازی در نظر می گیرید، گزارش های متعددی از ضبط مکالمات درون خانه توسط عروسک های سخنگو وجود دارد .

نگرانی های مشابهی در مورد دستیارهای خانه هوشمند مانند Amazon Alexa، Google Assistant و Apple’s Siri وجود دارد که صدای ضبط شده شما را در فضای ابری ذخیره می کنند.

این نگرانی‌ها ممکن است در مورد اسباب‌بازی‌هایی مانند Vector و Aibo نیز موجه باشد.

در واقع، هر چیزی که دارای میکروفون، دوربین یا اتصال بی سیم باشد، می تواند به عنوان یک نگرانی حفظ حریم خصوصی در نظر گرفته شود.