انجیر تازه سیاه دارویی برای ناشنوایان

شواهد باستان شناسی ردیابی انجیر را حداقل به 5000 سال قبل از میلاد نشان می دهد برخی از محققان معتقدند که انجیر یکی از اولین گیاهانی بود که توسط انسان اهلی شد.

در طول تاریخ، انجیر تازه سیاه به عنوان نماد صلح، رفاه و باروری نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

این میوه بخش مهمی از زندگی یونان و روم باستان بود و همچنان در ادیان خاصی مانند مسیحیت، اسلام، هندوئیسم، یهودیت و بودیسم نقش نمادین ایفا می کند – بودایی ها بر این باورند که بودا در حالی که زیر درخت انجیر نشسته بود، روشنگری پیدا کرد.

انجیر در آب و هوای گرم و خشک مانند منطقه مدیترانه رشد می کند در ایالات متحده، اکثریت انجیر در کالیفرنیا کشت می شود.

انجیر بسته به نوع آن در طول تابستان تا اوایل پاییز در دسترس است هنگام انتخاب انجیر، به دنبال انجیرهایی باشید که چاق هستند، اما در هنگام لمس کمی می دهند.

انجیر

انجیر بعد از چیدن نمی رسد، بنابراین از انجیرهایی که خیلی سفت هستند خودداری کنید انجیر تازه لطیف است و ماندگاری چندانی ندارد.

حتما آنها را در یخچال نگهداری کنید و ظرف یک هفته پس از خرید میل کنید. اگر تصمیم گرفتید آنها را کنار بگذارید، آماده باشید که آنها را در چند روز بخورید از طرف دیگر، انجیر خشک، کنسرو شده و منجمد در تمام سال در بسیاری از خواربارفروشی‌های بزرگ موجود است.

آیا انجیرها زنبورهای مرده دارند؟

اکثریت قریب به اتفاق انجیرهایی که برای بازار در ایالات متحده کشت می شوند از درختان انجیر خود گرده افشانی می آیند در خارج از سیستم کشاورزی بازار انبوه، برخی از انجیرها هنوز توسط زنبورهای ماده گرده افشانی می شوند به گزارش مجله ساینس فوکوس بی‌بی‌سی ، “اگر انجیر نر باشد، تخم‌هایش را داخل آن می‌گذارد.

این انجیر به صورت لارو بیرون می‌آید، به زنبور تبدیل می‌شود و به پرواز در می‌آید و گرده انجیر را با خود حمل می‌کند اگر زنبور به ماده‌ای برود انجیر را گرده افشانی می کند، اما نمی تواند تخم بگذارد و به تنهایی می میرد.