ایزوگام شرق البرز دلیجان می تواندعمر سازه های شما را چند هزار ساله کند

برای عایق کاری خارجی مناطقی مانند پی، زیرزمین ها و زیرزمین ها و برای ایزوله کردن مناطق بسته در داخل خانه مانند حمام، آشپزخانه و توالت ترجیح داده می شود.

ایزوگام شرق البرز دلیجان غشایی یکی از پرطرفدارترین عایق های رطوبتی در صنعت ساختمان هستند.

این مواد؛ همچنین در کاربردهای عایق سقف به دلیل سهولت استفاده و مزیت قیمت/عملکرد بسیار ارجحیت دارد.

ممبران هایی که ساختمان را در برابر تمامی مایعات احتمالی محافظت می کنند و به صورت رول به فروش می رسند، با توجه به منطقه کاربرد در ضخامت ها و مدل های مختلف قابل تولید می باشند.

زیر پوشش در مناطق مرطوب مانند تراس ها و سقف های شیبدار، بالکن ها، تخت گل ها، تراس های باغ، دیوارهای حائل و زیرزمین، تصفیه خانه های فاضلاب، مخازن آب، حوضچه ها، استخرهای شنا و تزئینی، آشپزخانه ها، حمام ها، WC ها استفاده می شود.

ایزوگام

همچنین در مناطقی مانند باغ‌ها و تراس‌هایی که با خاک در تماس هستند استفاده می‌شود، زیرا به‌عنوان مقاوم در برابر ریشه‌های گیاه تولید می‌شود از این رو در سقف باغ و تراس ساختمان هایی که با خاک تماس دارند استفاده می شود.

باومرک به لطف غشاهای ضد آب که ارائه می دهد، تضمین می کند که کیفیت عایق یکسانی در پروژه های ساختمانی خود برای مدت طولانی داشته باشید.

روش عایق رطوبتی غشایی مایع پلی یورتان برای قسمت سقف مسطح استفاده می شود و عایق سقف را در برابر عوامل خارجی فراهم می کند غشاهای مایع پلی اورتان بسیار انعطاف پذیر به گونه ای طراحی شده اند که تحت تأثیر عوامل خارجی قرار نگیرند.

قبل از استفاده از غشاهای پلی اورتان، باید در نظر داشت که آنها به رطوبت حساس هستند به همین دلیل لازم است قبل از اجرا میزان رطوبت دال بتنی مورد ارزیابی قرار گیرد و از پوسته شدن یا شل شدن غشاها جلوگیری شود.