خرید مستقیم ارده کنجد ایرانی با نازل ترین قیمت

ارده کنجد ایرانی که از پودر و آسیاب کردن کنجد بدست می آید، دارای طبع گرم بوده و بسیار برای بدن مقوی می باشد. طعم و مزه کنجد اصل کمی تلخ می باشد. از این رو اغلب افراد آن را با شیره انگور، عسل و یا شیره خرما مخلوط کرده و میل می کنند.

ارده کنجد سرشار از ویتامین، آهن ، فسفر، پتاسیم، منگنز و غیره می باشد. همچنین مصرف ارده کنجد به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد به افرادی که دچار پوکی استخوان هستند نیز توصیه می شود. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

خرید مستقیم ارده کنجد ایرانی با نازل ترین قیمت

بهترین نوع ارده کنجد صادراتی ایران را میشناسید؟

بهترین نوع ارده کنجد صادراتی ایران را میشناسید؟

همه ما می دانیم که کنجد یکی از مواد ضروری تشکیل دهنده ارده می باشد. کنجد موجود در بازار را می توان به دو دسته کنجد تولید داخل و ارقام وارداتی از کشورهای مختلف اعم از افغانستان، لیبی، پاکستان دسته بندی کرد. بنابراین بهتر است بدانید ارده کنجد ایرانی از طعم، عطر و مزه خاصی برخوردار است . همچنین کیفیت آن نیز نسبت به نمونه های خارجی موجود در بازار بسیار بالاتر است.

ارده کنجد اردکان یزد جزء باکیفیت ترین و مرغوب ترین ارده کنجد در سراسر جهان شناخته می شود. از این رو امروزه تولید و توزیع بهترین ارده کنجد صادراتی توسط شهرستان اردکان استان یزد انجام می شود.

علاوه بر این سالانه حجم زیادی از این محصول به کشورهای مختلف از جمله :1- عراق 2- ترکیه 3- ارمنستان 4- عمان و غیره صادر می شود. با توجه به اینکه ارده کنجد خارجی نیز در بازار بسیار می باشد، لذا بهتر است بدانید ارده کنجد اصل باید رقیق باشد همچنین رنگ آن باید روشن باشد و هرچه رنگ ارده کنجد خریداری شده توسط شما تیره تر باشد نشان دهنده تقلبی بودن آن است.

فروش ویژه ارده کنجد ایرانی با بهترین کیفیت

فروش ویژه ارده کنجد ایرانی با بهترین کیفیت

امروزه با توجه به خواص بی نظیر ارده کنجد مردم بیشتر از گذشته به خرید این محصول روی آورده اند. همچنین به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به دیگر فراورده ها دارد بیشتر در سبد غذایی مردم مشاهده می شود. در حال حاضر فروشندگان بسیار زیادی به فروش ارده کنجد در سراسر کشور مشغول هستند و سعی دارند بهترین و با کیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. به گونه ای که آن ها این محصول را به صورت عمده خریداری نموده و با سود ناچیزی در اختیار عموم مردم قرار می دهند.

البته بهتر است بدانید طبق گفته دکتر حسین روازاده مصرف ارده کنجد به افرادی که دارای مزاج بلغمی یا همان طبع سرد هستند بسیار توصیه می شود. همچنین ارده کنجد به دلیل اینکه دارای طبع گرم بوده و از این رو افراد با مزاج صفراوی یا همان طبع گرم باید از مصرف بیش از اندازه آن خودداری کنند. ارده کنجد امروزه به صورت فله و بسته بندی در بازار به فروش می رسد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین و یا حضوری از فروشگاه های سراسر کشور تهیه نمایید.