شاه میگو لابستر غول پیکر در دریای خزر صید شد

دریا زیستگاه گونه های متعددی از آبزیان است. آنها از نظر ظاهر بدنی، عادات غذایی و همچنین سازگاری با هم متفاوت هستند و از نهنگ خشن گرفته تا ریزترین ماهی ها متفاوت هستند.

شاه میگو لابستر یکی از این نوع آبزیان است.

در حالی که برخی از گونه ها به راحتی از نظر ظاهری متمایز می شوند، برخی دیگر از نظر ظاهری در جایی شبیه یکدیگر هستند.

دو گونه از این گونه میگو و خرچنگ هستند. در حالی که از نظر برخی افراد، ممکن است شبیه به هم به نظر برسند، اما تفاوت های بسیار زیادی با هم دارند.

تفاوت اصلی بین میگو و خرچنگ این است که میگو معمولاً تا 10 سانتی متر رشد می کند ، در حالی که طول میگو تا حداکثر 50 سانتی متر می رسد.

شاه میگو لابستر

میگوها دم بلندی دارند و در پایه های گل آلود همراه با آب شیرین و شور یافت می شوند، در حالی که خرچنگ ها فقط در آب های گل آلود و شور زندگی می کنند. میگوها در مقایسه با خرچنگ ها تنوع رنگ بیشتری دارند.

سخت پوستان ده پا گونه ای هستند که در اقیانوس ها یافت می شوند و در مجموع به عنوان میگو شناخته می شوند. این حیوانات دریایی از دم های بلند تشکیل شده اند و از نظر اندازه کوچکتر از خرچنگ ها هستند.

آنها بیشتر در پایگاه های گل آلود زندگی می کنند و شناگرهای درخشانی هستند. طول بدن آنها نمی تواند بیش از 20 سانتی متر باشد. آنها منبع عالی پروتئین و غذاهای دریایی معروف هستند.

از سوی دیگر، خرچنگ ها سخت پوستان دریایی هستند اما با جثه های بزرگ و نه دم بلند. آنها بیشتر در آب شور زندگی می کنند.

طول بدن آنها به حداکثر 50 سانتی متر می رسد که آنها را به یکی از بزرگترین بی مهرگان دریا تبدیل می کند. آنها همچنین حاوی مکمل های سالم هستند اما بسیار گران هستند.