شیشه پاک کن من به ارزان ترین قیمت خود در آمد

شیشه یک ماده رایج در انواع ساختمان ها و محصولات مصرفی است.

مانند همه محصولات، شما ترجیح می دهید از مواد شیشه ای زمانی که تمیز هستند استفاده کنید و تمیز کردن شیشه نیاز به استفاده از نوعی مواد شیمیایی دارد.

شیشه پاک کن من بر هر بخش از زندگی شما تأثیر می گذارد، و این به این دلیل است که در ذات خالص، هر ساختار مادی دارای پایه یا امضای شیمیایی است.

برای شیشه پاک کن ها تفاوتی با خود سطوح شیشه ای ندارد.

کارآمدترین مواد برای تمیز کردن پنجره، مواد رایجی هستند که در نزدیکی خانه یافت می شوند.

اگر در مورد مواد سمی یا سود سوزآور در محصولات تجاری تمیز کننده پنجره نگران هستید، ممکن است بخواهید برخی از دستور العمل های خانگی را امتحان کنید.

شوینده

اگرچه تنظیم‌کننده‌های دولتی مانند آژانس حفاظت از محیط‌زیست و آژانس حفاظت از مصرف‌کننده، هر شیشه‌شوی تجاری را که در آمریکا فروخته می‌شود، تایید کرده‌اند، برخی از مردم هنوز ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کنند و پاک‌کننده‌های خود را بسازند و از ایمنی و در دسترس بودن مواد تشکیل‌دهنده احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

در اینجا چهار فرمول تمیز کردن پنجره با محصولات ساده ساخته شده است.

دو فنجان آب، یک چهارم فنجان سرکه، یک چهارم فنجان اتانول و یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت همه این دستور العمل ها به سرکه سفید و آب گرم نیاز دارند.

آب سرد همان قابلیت ترکیب را ندارد و سرکه رنگی می تواند سطوح شما را لکه دار کند.

تمام مواد فوق غیر سمی هستند.

آنها همچنین در صورت مخلوط شدن در نسبت های توصیه شده غیر قابل اشتعال هستند همچنین می توانید عطر انتخابی خود را به پاک کننده های پنجره خانگی اضافه کنید.

برخی از افراد رایحه روغن های ضروری مانند اسطوخودوس را ترجیح می دهند برخی دیگر رایحه مرکبات لیمو، پرتقال و حتی گریپ فروت را ترجیح می دهند.