ظروف مسی نو کمبود آهن بدن شما را از بین میبرد

بیشتر مزایای ادعا شده این عمل توسط مطالعات علمی تأیید نشده است، اما اثر ضد باکتریایی دارد که ممکن است باکتری‌های اسهال‌زا را در آب آلوده از بین ببرد.

مصرف زیاد مس ممکن است در دراز مدت منجر به سمیت مس شود با این حال، مقدار مسی که در آب ذخیره شده در ظروف مسی شسته می شود، کمتر از حد ایمنی است.

با این حال، تحقیقات نشان می دهد که برای اینکه ظروف مسی نو شسته شده باکتری ها را از بین ببرد، آب باید حداقل یک شب یا حداکثر تا 48 ساعت در یک ظرف مسی ذخیره شود.

این بدان معنی است که به احتمال زیاد بهترین ظروف، ظروف یا کوزه های مسی هستند تا بطری های مسی آب که در حال حرکت پر می شوند.

به احتمال زیاد، جزیره‌ای وجود دارد، یا حداقل، شمارنده‌هایی که مایل‌ها طول می‌کشند و روی آن‌ها را خرد می‌کنید ، تاس می‌کنید و مخلوط می‌کنید .

مس

(شما ایستگاه‌های جداگانه‌ای را برای هر کدام راه‌اندازی می‌کنید، فقط به این دلیل که می‌توانید) وسایل و ابزارهایی برای شما در هر اختلاط و هوس‌های هیجان‌انگیز، مکان‌هایی برای پخت و سپس خنک کردن همه آخرین ساخته‌های شما آماده هستند و در جایی – شاید بالای اجاق گاز، شاید در کنار آن – احتمالاً دیگ های مسی، زیبا و درخشان و آماده برای دم کشیدن وجود دارد.

اما قابلمه‌ها و تابه‌های مسی چیزی بیش از رویاپردازی، برای فیلم‌های ذهنی از آشپزی در کنار جولیا چایلد و برگرداندن املت کامل شما هستند دلیلی وجود دارد که از نظر برخی، اینها کرم دولاکرم ظروف پخت و پز هستند.

برای کسانی از شما که به اندازه کافی خوش شانس هستید که آنها را دارید – یا کسانی که دوست دارند در آشپزخانه رویاهای خود به درستی با آنها رفتار کنند – ما درباره مس صحبت می کنیم.

چرا ممکن است بخواهید با مس آشپزی کنید؟
مس نه تنها اجاق گاز شما را شیک می کند، بلکه هنگام آشپزی به شما کمک می کند.