فروش استثنایی روغن ارده کنجد با ارزان ترین قیمت در یزد

دانه کنجد سال های زیادی است که در کشور های قاره آسیا و به ویژه ایران مورد توجه قرار گرفته است. همچنین محصولات تولید شده از کنجد مانند ارده نیز طرفداران زیادی دارند. به طور کل دانه کنجد دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و روغن به دست آمده از آن نیز بسیار مفید است. روغن ارده کنجد یزد از محصولات به دست آمده از کنجد است که خاستگاه آن اردکان میباشد.

فروش استثنایی روغن ارده کنجد با ارزان ترین قیمت در یزد

عوامل موثر در تعیین قیمت روغن ارده کنجد

عوامل موثر در تعیین قیمت روغن ارده کنجد روغن کنجد و روغن ارده کنجد هر دو از دانه های کنجد به دست می آیند و تفاوت در روش تولید آن، باعث تفاوت در طعم آن می شود.

در واقع روغن ارده کنجد از دانه های کنجد پوست گیری شده و پس از آن تفت داده شده به دست می آید به همین دلیل طعم خامی ندارد و بار میکروبی آن کمتر است.

روغن ارده کنجد رنگ روشن تری به نسبت روغن کنجد دارد. از روغن ارده کنجد می توان برای پخت و پز، سالاد ها، شیرینی و… استفاده کرد. کیفیت روغن ارده به کیفیت دانه های کنجد بستگی دارد طبیعتا هرچه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد نتیجه حاصله نیز با کیفیت تر خواهد بود.

از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت روغن ارده موارد زیر می باشد:

برند ارائه دهنده روغن: هر برندی برای محصول خود قیمتی را در نظر میگیرد.

نحوه عرضه به مشتری: نوع بسته بندی و نحوه عرضه آن( مستقیم یا غیر مستقیم) بر قیمت آن تاثیر میگذارد.

کیفیت دانه های روغنی: اگر کنجد درجه یک باشد قیمت بالاتری دارد.

نرخ کنجد: نرخ آن هر ساله تعیین میشود و هرچه قیمتش بیشتر باشد، قیمت تمام شده نیز بیشتر خواهد بود.

روغن ارده از روغن های سالم و بدون ضرر برای بدن است که بهتر است جایگزین روغن های صنعتی شود. انسان باید روزانه ۲۵ تا ۳۵ درصد از تغذیه خود را از پروتئین ها به دست بیاورد، پس با حذف روغن ها از تغذیه صدمات جبران ناپذیری به بدن وارد می شود. بهترین انتخاب جایگزین کردن روغن های گیاهی و طبیعی به جای روغن های صنعتی است.

پخش کننده روغن ارده کنجد به صورت عمده در یزد

پخش کننده روغن ارده کنجد به صورت عمده در یزد سیتامین یکی از تولید کنندگان روغن ارده کنجد است که با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات، فعالیت خود را آغاز کرده است.

اگر قصد خرید عمده روغن ارده کنجد را دارید بهترین انتخاب مجموعه سیتامین است. زیرا علاوه بر تضمین کیفیت محصولات و معتبر بودن مجموعه، محصولات تولید شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل قیمت مناسب، فروش زیادی در بازار ایران دارد.

در این مجموعه علاوه بر تامین بازار های داخلی اقدام به فروش و صادرات محصولات به بازار های خارجی شده است و صفر تا صد فرآیند صادرات توسط خود سیتامین صورت می گیرد.