قیمت خرید ارده کنجد ایرانی درجه یک صادراتی

ارده کنجد، همان کنجد است که ساییده شده است و به همین علت انسجام بیشتری داشته و راحت تر مصرف می شود‌. ایران از کشورهای تولید کننده کنجد و بالطبع ارده کنجد درجه یک می باشد و ارده کنجد ایرانی به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا و طعم بی نظیری که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و میزان قابل توجهی از آن به خارج از کشور صادر می شود. لازم به ذکر است که قیمت ارده کنجد ایرانی معمولا بر اساس کیفیت، مرغوبیت، نوع کنجد استفاده شده در تهیه محصول، میزان خلوص، تازگی و رایحه آن تعیین می شود.

قیمت خرید ارده کنجد ایرانی درجه یک صادراتی

موارد قابل توجه در هنگام انتخاب ارده کنجد

موارد قابل توجه در هنگام انتخاب ارده کنجد همان طور که می دانید ارده کنجد محصولی بسیار مفید و مغذی می باشد که خواص و فواید فراوانی نیز دارد. این ماده غذایی مقوی از گذشته های دور در کشورمان مصرف می شده و بسیار محبوب بوده است. این محصول علاوه بر داشتن طعم دلچسب، فواید دارویی و درمانی زیادی نیز دارد، زیرا سرشار از ویتامین ها، املاح و کلسیم می باشد. متاسفانه در تولید ارده کنجد تقلب هایی صورت می گیرد

و برخی افراد سودجو ارده کنجد بی کیفیت را با استفاده از مواد نامرغوب و به صورت کاملا غیر بهداشتی تولید کرده و روانه بازار مصرف می کنند؛ از این رو اطلاع از ویژگیها و خصوصیات ارده کنجد ممتاز از موارد قابل توجه در هنگام انتخاب ارده کنجد می باشد. در ادامه مطلب به برخی از این موارد خواهیم پرداخت امیدواریم تا انتهای مطلب ما را همراهی بفرمایید.

ارده کنجد درجه یک معمولا بو و رایحه خاصی دارد، در واقع بوی کنجد از آن به مشام می رسد. هنگام خرید ارده کنجد باید به این نکته توجه ویژه ای داشت. دو نوع ارده کنجد ایرانی و خارجی در بازار کشور ما وجود دارد، ارده کنجد خارجی از کنجد پاکستان، افغانستان و لیبی تولید می شود و نسبت به ارده کنجد ایرانی کیفیت پایینتری دارد، به همین سبب بهتر است خریداران، نوع ایرانی ارده کنجد را برای مصرف انتخاب کرده و از طعم بی نظیر این ماده غذایی لذت ببرند.

رنگ ارده کنجد معمولا بر اساس کنجد استفاده شده در تهیه محصول باید کرم روشن و قهوه ای روشن باشد. ارده کنجد معمولا طعمی گس دارد و نباید تلخ باشد. ارده کنجد تلخ فاسد بوده و یا تقلبی و بی کیفیت می باشد.

برترین توزیع کنندگان ارده کنجد ایرانی با قیمت مناسب

برترین توزیع کنندگان ارده کنجد ایرانی با قیمت مناسب همان طور که می دانید کنجد ایرانی در برخی از شهرهای کشورمان تولید شده و کیفیت عالی و طعم بی نظیری نیز دارد، به همین سبب ارده تولید شده از این نوع کنجد نیز بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد‌. لازم به ذکر است شرکت های زیادی در کشورمان به تولید ارده کنجد اعلا مشغول هستند و محصولات خود را در بسته بندی های مختلف و وزنهای گوناگون به بازار مصرف عرضه می کنند،

مشتریان ارده کنجد ایرانی، برای تهیه ارده کنجد مرغوب و ارزان بهتر است به برترین توزیع کنندگان ارده کنجد ایرانی با قیمت مناسب مراجعه نمایند.