قیمت فروش ارده کنجد یزدی با بهترین کیفیت

ارده، ماده غذایی مقوی است که از فرآوری کنجد تولید می شود. استان یزد از دیر باز با فرآورده های کنجدی خود از جمله ارده شهرت دارد. بنابراین اگر بخواهیم ارده ای مرغوب و با بهترین کیفیت تهیه نماییم باید از مراکز فروش معتبر یزد اقدام به خرید کنیم. قیمت ارده کنجد یزدی، با توجه به قیمت خود کنجد و سایر عوامل موثر، متغییر است.

قیمت فروش ارده کنجد یزدی با بهترین کیفیت

معرفی انواع ارده کنجد موجود در بازار

معرفی انواع ارده کنجد موجود در بازار برای تهیه ارده، کنجد خام را بر روی حرارت تفت می دهند تا به اصطلاح بو داده شود. سپس محصول بو داده را در آسیاب های مخصوص می سایند تا مایعی به رنگ غالبا کرم رنگ حاصل شود که سرشار از کلسیم و سایر مواد مغذی است و به تنهایی می تواند بخش مهمی از انرژی روزانه را تامین کند. البته رنگ ارده بیشتر به نوع کنجد مصرفی بستگی دارد. این گیاه در اکثر کشورهای دنیا قابلیت کشت دارد. در ایران کنجد در مناطقی مانند مغان، شیراز مناطق شمالی و شمال شرقی خراسان کشت می شود. واردات کنجد کشور نیز بیشتر از هندوستان و چین صورت می پذیرد. کنجدها با توجه به نوع و محل کشت خود رنگ ها و ویژگی های متفاوت دارند به طوری که رنگ آن از سفید تا سیاه، قهوه ای، سبز و خاکستری متغیر است.

بسته به کاربرد کنجد، می توان از انواع مختلف آن استفاده کرد. مثلا برخی از کنجدها برای روغن گیری مناسب هستند و برخی از آن ها مناسب برای تهیه ارده می باشند. کنجد چینی بیشتر در نانوایی و شیرینی پزی کاربرد دارد. ازانواع دیگر کنجد می‌توان کنجد پاکستان و افغانستان را نام برد.

بازار خرید ارده کنجد یزدی درجه یک صادراتی

بازار خرید ارده کنجد یزدی درجه یک صادراتی با توجه به خواص بی نظیر کنجد و فرآورده های حاصل از آن، مانند ارده و حلوای کنجد، این گیاه مفید روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. پزشکان طب سنتی ارده کنجد را منبع کم نظیر انرژی می دانند و توصیه می کنند حتما در سبد غذایی کودکان و افراد کم انرژی از ارده کنجد استفاده شود. اما برای برخورداری از این مزایا باید سعی کنیم ارده ای مرغوب و با کیفیت تهیه نماییم. چون ارده یک محصول خوراکی هست بنابر این باید ازمراکزی اقدام به خرید که دارای مجوز و پروانه بهداشت باشند و در طی تهیه محصول سلامت آن را در نظر داشته باشند و از این جهت مورد تایید باشند.

معمولا محصولات درجه یک و صادراتی را می‌توان از مراکز فروش معتبر تهیه کرد. شرکت کنجد سیتامین با عرضه ارده کنجد به صورت عمده و خرده شما را به خرید محصولی کم نظیر از لحاظ قیمت و کیفیت دعوت می کند. با مشاوران ما در این زمینه در تماس باشید.