پخش مستقیم ارده کنجد خام به صورت عمده

ارده ی کنجد یک ماده مغذی است که طبع بسیار گرمی دارد و برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن و گرم نگه داشتن بدن در فصول سرد سال استفاده می شود. پخش عمده ارده کنجد خام به صورت مستقیم و کمترین قیمت را از ما بخواهید.

پخش مستقیم ارده کنجد خام به صورت عمده

دسته بندی انواع ارده کنجد بر اساس مرغوبیت

دسته بندی انواع ارده کنجد بر اساس مرغوبیت به طور کلی ارده کنجدی به موارد زیر تقسیم میشود: ۱- ارده سنتی: در ایران دو استان بوشهر و یزد، پیشرو در تهیه انواع ارده و فرآورده های کنجدی در سراسر کشور هستند. ۲- ارده دو آتیشه: این نوع ارده در سراسر ایران تولید می شود اما در مناطق جنوبی اغلب از کنجد کاملا ایرانی و در سایر نقاط کشور از کنجد کشورهای پاکستانی و سودانی در تهیه آن استفاده می شود. دارای رنگ قهوه‌ایی بسیار سوخته است.

اگر قبلا ارده دو آتیشه را امتحان کرده باشید متوجه می شوید که رگه های تلخی خاصی را دارد که همین رگ های تلخی آن، طرفداران بسیار زیادی را به سمت این نوع ارده جذب کرده است. از نظر خواص درمانی و یا ارزش های غذایی تفاوت چندانی با سایر انواع ارده های ندارد. کنجدهایی که برای تهیه ارده دو آتیشه بکار می روند دوباره در تنور تفت می دهند.(راز طعم بسیار خوب ارده دو آتشه همین است).

۳- ارده سبوس دار یا ارده سیاه: استفاده آن بیشتر بخاطر خواص طبی و درمانی آن است که برای افراد که مشکلات گوارشی دارند و یا تسکین درد های روماتیسمی مفید است. دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به بقیه سایر انواع ارده است. بخاطر دارا بودن مقدار زیادی سبوس داری رنگ تیره (سیاه) هست. در سرتاسر کشور تولید می شود و بخشی بسیار زیادی از آن سالانه صادر می شود.

۴- ارده طعم دار: ارده های طعم دار با ارائه ارده با طعم های مختلف ولی آشنا به مردم، جدیدا مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است و کم کم دارد جای خود را در سفره صبحانه ایرانیان و مصرف خانگی پیدا می کند. ارده طعم دار در مزه ها و طعم های مختلفی تهیه می شود. مانند ارده پرتقالی، ارده شکلاتی، ارده با طعم توت فرنگی و… قیمت این نوع ارده از بقیه انواع ارده بسیار گران تر است.

مرکز خرید ارده کنجد خام با قیمت مناسب

مرکز خرید ارده کنجد خام با قیمت مناسب نمایندگی مرکز خرید عمده ارده کنجد خام با ارزان ترین قیمت از تولیدکنندگان این امکان را به وجود آورده تا انواع ارده کنجد خام را بدون واسطه و همچنین با قیمتی ارزان به دست خریدار برساند. برای تهیه بهترین نوع ارده خام با کیفیت مرغوب با ما در ارتباط باشید. خرید عمده ارده کنجد خام با بسته بندی درجه یک با قیمت مناسب با مشاوران و مرکز فروش ما در ارتباط باشید، تا این محصول فوق العاده را در کمترین زمان ممکن به دست شما مشتریان برسانند.