آجر نسوز نما شومینه زیبایی را به خانه های شما می آورد

خاک نسوز اغلب به عنوان ذخیره گرما در اجاق گاز با توده ذخیره سازی استفاده می شود آجر نسوز نما شومینه این مزیت را دارد که اتاق نشیمن شما مستقیماً پس از آتش سوزی گرم نمی شود.

اما گرمای بیشتری به اتاق نشیمن می دهدشومینه های انباری به لطف توده های ذخیره سازی یکپارچه که مانند خاک نسوز ظرفیت ذخیره سازی بالایی دارند، چندین ساعت گرم می شوند.

در این مرحله باید توجه داشت که در به طور فزاینده ای با پوشش های محفظه احتراق برای اجاق های هیزمی ساخته شده از ورمیکولیت مواجه می شویم.

ورمیکولیت بسیار نزدیک به خواص خاک نسوز است و همچنین دارای مقاومت حرارتی بسیار زیاد و خواص عایق خوبی است.

بنابراین، این سوال که آیا ورمیکولیت یا خاک نسوز مناسب تر است مجاز است و در مقاله مرتبط پاسخ داده خواهد شد.
آجرهای نسوز چه تفاوت هایی دارند.

این ماده معدنی گرمای آتش را به خود جذب می کند و پس از خاموش شدن شعله ها، مدتی آن را با دوز مناسب به اطراف رها می کند.

آجر

ملاتی که با آن خاک نسوز را در محفظه آتش محکم وصل می کنید، مقاومت حرارتی را تضمین می کنداین را بعد از اینکه پانل های جدید را در فر قرار دادید وصل می کنید.
نکته:
هنگام سوراخ کردن سوراخ های مورد نیاز، از عملکرد مته چکشی استفاده نکنید، بلکه سرعت بالایی را برای رعایت عدالت در مواد انتخاب کنید.

استفاده دقیق و پایدار به افزایش طول عمر آن کمک می کند. در صورت امکان، نباید هیزم را روی خاک نسوز پرتاب کنید، در غیر این صورت ممکن است.

قسمت هایی از آجر نسوز پاره شود. همچنین باید هیزم ها را به گونه ای در شومینه یا اجاق گاز قرار دهید که هیزم ها به خاک رس نخورند.

آجرهای نسوز دارای مقاومت در برابر آتش و حرارت، ظرفیت ذخیره سازی گرما هستند و خرید آنها نسبتاً ارزان است. با این حال، مواد نسبتاً متخلخل هستند و لزوماً از نظر بصری تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

جایگزین ها کاشی، سرامیک و ورمیکولیت هستند مزایای آن چیست؟آجر نسوز در اجاق گاز دارای مزایای زیر است مقاومت خوب در برابر آتش و حرارت،ذخیره گرما از طریق جذب گرما خوب و انتشار حرارت آهسته است.