دستگاه تصفیه آب ایزی ول چهار مرحله ای می تواند باعث رفع میکروب کرونا در آب شود

انتشار اخیر این ابتکار مشخص کرده است که اکثر موارد آسیب حاد کلیه در کشورهای در حال توسعه (برخلاف شایع ترین پاتوژنز گزارش شده در کشورهای جهان اول) با بیماری اکتسابی از جامعه و بخش عمده ای با اسهال مرتبط است.

روش‌های رایج برای مقابله با آلودگی میکروبی شامل دستگاه تصفیه آب ایزی ول چهار مرحله ای مختلف فیلتراسیون است: میکروفیلتراسیون، اولترافیلتراسیون، نانوفیلتراسیون و اسمز معکوس.

این امر به ویژه در کودکان 2 تا 5 ساله که مرگ و میر در آنها بسیار بالاست مشهود است.

به طور کلی، این داده ها قویاً تأیید می کنند که چرا باید هدف اصلی جامعه جهانی باشد که به طور مشترک دستیابی به SDG-6 را هدف قرار دهد.

این داده ها محرک قدرتمندی برای اقدام مشترک گسترده جامعه جهانی برای دستیابی به این هدف است.

آب

فیلتراسیون غشایی به مدت طولانی به عنوان یک روش موثر و احتمالا کارآمد برای حل بخشی از مشکل در مناطق روستایی شناخته شده است، با این حال غشاها و توسعه دهندگان فیلتراسیون

یخ ها گران هستند و فیلترها بدون روش های شستشوی مناسب مستعد گرفتگی هستند.

نیاز بزرگی که اساس SDG-6 سازمان ملل را نیز ایجاد می کند، مستلزم ارائه راه حلی مقرون به صرفه است که بیش از حد مستعد خرابی نباشد، بتواند عملکرد را در مدت زمان طولانی حفظ کند و نیازی به بیش از حد نداشته باشد.

تعمیر و نگهداری گسترده از نظر قطعات و کار.

آب‌های سطحی اغلب با انگل‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها آلوده می‌شوند که می‌توانند باعث مشکلات جدی سلامتی شوند.

توجه داشته باشید، همه این پاتوژن ها بزرگتر از اندازه منافذ همودیالیزور هستند که تقریباً 0.003 میکرومتر است.

این اندازه منافذ به ویژه کوچکتر از اکثر دستگاه‌های تصفیه تجاری موجود است، که ادعا می‌شود عملکرد آنها یک روش عملی برای تصفیه آب است.

همودیالیز یک روش درمانی جایگزین کلیه است که از همودیالیزورها در افرادی که از نارسایی کلیوی رنج می برند برای خنثی کردن پیامدهای عدم عملکرد کلیه و در نهایت نجات آنها از مرگ استفاده می کند.

این همودیالیزورها عمدتاً از الیاف توخالی در یک محفظه پلاستیکی تشکیل شده اند.

این اجازه می دهد تا پس از کانولاسیون بیمار، خون بیمار به داخل فیبرها و در امتداد غشای نیمه تراوا فیبر منتقل شود تا زمانی که از همودیالیزور خارج شده و به بیمار برگردانده شود.