شکر پنیر تویسرکان از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند

مصرف بیش از حد شکر پنیر تویسرکان افزوده می تواند فشار خون را افزایش دهد و  التهاب مزمن را افزایش دهد ، که هر دو مسیر پاتولوژیک بیماری قلبی هستند.

مصرف بیش از حد شکر، به ویژه در نوشیدنی‌های شیرین، با فریب دادن بدن برای خاموش کردن سیستم کنترل اشتها، به افزایش وزن کمک می‌کند.

زیرا کالری‌های مایع به اندازه کالری غذاهای جامد رضایت‌بخش نیستند به همین دلیل است که افراد هنگام مصرف نوشیدنی های شیرین، کالری بیشتری به رژیم غذایی معمولی خود اضافه می کنند.

دکتر هو می گوید: «اثرات مصرف قند افزوده فشار خون بالا، التهاب، افزایش وزن، دیابت و بیماری کبد چرب همگی با افزایش خطر حمله قلبی و سکته مرتبط هستند.

اگر 24 قاشق چایخوری شکر اضافه شده در روز زیاد است، پس مقدار مناسب چقدر است گفتنش سخت است، زیرا شکر یک ماده مغذی مورد نیاز در رژیم غذایی شما نیست.

شکر

مؤسسه پزشکی، که کمک هزینه های غذایی توصیه شده یا RDA را تعیین می کند، عدد رسمی برای شکر صادر نکرده است با این حال، انجمن قلب آمریکا پیشنهاد می کند.

که زنان بیش از 100 کالری (حدود 6 قاشق چایخوری یا 24 گرم) و مردان بیش از 150 کالری (حدود 9 قاشق چای خوری یا 36 گرم) شکر اضافه در روز مصرف نکنند. این مقدار نزدیک به مقدار موجود در یک قوطی نوشابه 12 اونسی است.

خواندن برچسب‌های مواد غذایی یکی از بهترین راه‌ها برای نظارت بر مصرف شکر اضافه شده است. به دنبال نام‌های زیر برای شکر افزوده باشید و سعی کنید از مقدار یا دفعات غذاهایی که در آن یافت می‌شوند خودداری کنید یا از تعداد یا دفعات آن کم کنید.

کل قند، که شامل شکر اضافه شده است، اغلب بر حسب گرم فهرست می شود. به تعداد گرم شکر در هر وعده و همچنین تعداد کل وعده ها توجه کنید.

دکتر هو می‌گوید: «ممکن است فقط 5 گرم شکر در هر وعده مصرف شود، اما اگر مقدار طبیعی آن سه یا چهار وعده باشد، می‌توانید به راحتی 20 گرم شکر و در نتیجه مقدار زیادی شکر اضافه شده مصرف کنید.