ظروف مسی دکوری زنجان مورد استفاده ترامپ قرار گرفت

راندمان مواد نیز به ویژه بالا است، زیرا از یک طرف لیزر آبی نیازی به همپوشانی یا تقویت مواد در ناحیه مفصل ندارد.

از سوی دیگر، مس مایع در هنگام پردازش با تابش لیزر آبی ظرفیت بالایی برای پر کردن شکاف دارد.

امکان جوشکاری هدایت حرارتی کنترل شده برای اولین بار امکان استفاده از ظروف مسی دکوری زنجان را به عنوان یک جزء اتصال برتر در هنگام جوشکاری فلزات غیر مشابه فراهم می کند.

پودر مس و فویل های نازک مس را می توان با مواد دیگری مانند فولاد و آلومینیوم نیز متصل کرد.

در جوشکاری ورق، نتایج چشمگیری در حال حاضر با جوش لب به لب و لبه به دست آمده است.

امکان جوشکاری هدایت حرارتی کنترل شده برای اولین بار امکان استفاده از مس را به عنوان یک جزء اتصال برتر در هنگام جوشکاری فلزات غیر مشابه فراهم می کند پودر مس و فویل های نازک مس را می توان با مواد دیگری مانند فولاد و آلومینیوم نیز متصل کرد.

مس

در جوشکاری ورق، نتایج چشمگیری در حال حاضر با جوش لب به لب و لبه به دست آمده است امکان جوشکاری هدایت حرارتی کنترل شده برای اولین بار امکان استفاده از مس را به عنوان یک جزء اتصال برتر در هنگام جوشکاری فلزات غیر مشابه فراهم می کند.

پودر مس و فویل های نازک مس را می توان با مواد دیگری مانند فولاد و آلومینیوم نیز متصل کرد در جوشکاری ورق، نتایج چشمگیری در حال حاضر با جوش لب به لب و لبه به دست آمده است.

کل انرژی مصرفی مورد نیاز برای جوشکاری مس 84 درصد در مقایسه با لیزرهای مادون قرمز و 92 درصد برای طلا کاهش یافت این به این دلیل است که از نظر ریاضی اکنون 1 کیلو وات برای جوشکاری مس و 0.5 کیلو وات برای جوشکاری طلا به جای 10 کیلو وات کافی است.

برای کاربر، پلت فرم LDM فناوری سیستمی آشنا و اثبات شده در صنعت را فراهم می کند که می تواند همراه با اپتیک های پردازشی بهینه شده با طول موج استفاده شود در غیر این صورت، برای ادغام لیزر در تولید تنها به چند تغییر نیاز است.

فقط پنجره‌های محافظ بینایی سلول‌های پردازش و عینک‌های محافظ به دلیل تغییر در محدوده طول موج باید تعویض شوند تا الزامات ایمنی لیزر برای کارکنان در عملیات در نظر گرفته شود.