فرش 1700 شانه ضد حساسیت و آلرژی است

در شرایط بد اقتصادی کشور و افزایش روزافزون فرش، بسیاری از مشاغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم  همگی به محصولات بی نظیر فرش 1700 شانه مربوط می شود که بیشتر آن ها از طبقه متوسط و متوسط رو به پایین هستند.

الیاف فرش دستباف از زمین های دامی و کشاورزی تهیه می شود، رنگ های گیاهی بیشتر از کوه ها و مزارع کشاورزی جمع آوری می شود و بیشتر بافندگان در روستاها و عشایر زندگی می کنند.

به این موارد گزینه های موجود برای کارگران کارخانه های نساجی را اضافه کنید همه اینها نشان می دهد که یکی از مزیت های فرش دستباف این است.

که با خرید آن به خیل عظیمی از فقرای کشور کمک مالی کرده اید و باعث رونق آنها شده اید در ادامه قصد داریم به بررسی مزایا و معایب فرش دستباف به طور کلی بپردازیم و از این رو لازم است.

پس از بررسی مزیت های اصلی این نوع فرش به سراغ معایب و معایب فرش دستباف برویم یکی از مواردی که می توان آن را یکی از معایب فرش دستباف معرفی کرد.

فرش

و همچنین می توان آن را اصالت این هنر معرفی کرد، وجود اشتباه و اشتباه در بافت است در هر صورت باید بپذیریم که فرش دستباف یک کار دستی است و قطعا دچار خطاهای انسانی خواهد شد که اصالت کار را حفظ می کند.

اما زمانی که خطاها از حد استاندارد فراتر رود با طرحی ناقص مواجه می شوید که زیبایی خود را از دست می دهد و گاهی می بینید که اندازه ها و طرح های داخل فرش متقارن نیستند.

قیمت تمام شده و قیمت تمام محصولات با توجه به زمان و انرژی مصرفی تعیین می شود، بنابراین فرش های دستباف که بافت آن به طور متوسط 6 ماه تا دو سال طول می کشد، از نظر قیمت تمام شده بسیار گران هستند.

و بنابراین دارای قیمت بسیار بالایی در مقایسه با مدل های مشابه خودرو می باشد در کل اگر توجه داشته باشید که در تمام حوضچه ها هنگام انجام کار قیمت ها افزایش می یابد.

این نیز کاملا طبیعی است، یک نوع هزینه برای کار هنری پرداخت می کنید و بسیار نفیس و ارزشمند است. .