قیمت خرید ارده کنجد با کیفیتی بی نظیر در یزد

کنجد درجهان معروف به پادشاه دانه های روغنی می باشد.ارده کنجد از خمیرکردن و تفت دادن دانه کنجد به دست می آیدو طبعی گرم و تر دارد و برای افراد سرد مزاج به عنوان میان وعده وصبحانه بسیار سالم و مغذی بوده و برای فصول سرد مثل پاییز و زمستان انتخاب شیرین و خوشمزه ای برای میان وعده می باشد.

قیمت خرید ارده کنجد با توجه به عواملی مانند کیفیت دانه های کنجد متفاوت بوده ودرطعم های مختلفی موجود می باشد. ارده کنجد ماده مغذی هست که دارای ویتامین های زیادی می باشد و به دلیل پرخاصیت بودن می تواند انتخاب مناسبی برای رژیم گیاه خواران باشدو همچنین کاربردهای زیادی در درمان مشکلات گوارشی مانند یبوست دارد.

مادر این مقاله به شما بهترین روش انتخاب بهترین ارده را خواهیم گفت.

قیمت خرید ارده کنجد با کیفیتی بی نظیر در یزد

مراحل تولید ارده کنجد مرغوب

مراحل تولید ارده کنجد مرغوب برای تولید ارده کنجد مرغوب ابتدا کنجدها را باید خیس نموده،در آب بگذاریم سپس کنجدها در دستگاهی ریخته و پوستشان جدامی شود پس ازآن ترکیب پوست و مغز در آب ریخته می شود و مغز که سبکتر بوده به سطح آب می اید درادامه مغز در کوره ریخته می شود و تفت داده می شودکه تفت دادن باعث ازاد شدن انزیم ها وسبب خوشمزه ومغذی تر ارده می شود.و سپس با بسته بندی های مناسب روانه بازار داخل و خارج نموده است.

یکی از راه های تشخیص ارده مرغوب اینست که ماده افزودنی نداشته باشد و رنگی سفید متمایل به زرد داشته باشد همچنین ارده مرغوب طعم تلخ دارد.ولی تقریبا شیرین است حلوا ارده در شهرهای مختلفی مصرف می شود اما در استان های سردسیر مانند تبریز مصرف ارده به دلیل طبع گرم و انرژی زابودن ارده بالاتر از بقیه استان های کشورگردیده.

بزرگترین فروشگاه ارده کنجد مرغوب در تهران

بزرگترین فروشگاه ارده کنجد مرغوب در تهران بهترین و شناخته شده ترین ارده برای استان یزد و به خصوص اردکان می باشد.ما در تهران و باقی استان ها این امکان را فراهم کرده ایم تا با خیال آسوده به این ارده مرغوب و با کیفیت و به بقیه محصولات کنجدی دسترسی پیدا کنند.کنجد تولیدی و استفاده شده در محصولات ما به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا غلیظ و خوشمزه می باشد.

شرکت ما علاوه برتامین نیاز داخلی اقدام به صادرات این محصول کرده تا ایرانیان خارج از کشور و تبعه باقی کشورهانیز بتوانند از این محصول استفاده خوشمزه استفاده نمایند.هنگام خرید به تاریخ تولید،انقضا و نام برند ما توجه لازم را داشته باشید.

خرید حضوری باتوجه به امکان بررسی حضوری به سلیقه خریدار نزدیکتر است اما اگر این امکان برایتان وجود ندارد که به نمایندگی های ما در سطح شهر مراجعه کنید می توانید با شماره تماس درج شده در سایت تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.