پیراهن مردانه آستین کوتاه جایزه ی بهترین لباس سال را گرفت

برای نمایان ساختن موقعیت اجتماعی از طریق مجموعه ای از لوازم جانبی در کمد لباس پیراهن مردانه آستین کوتاه کمتر دیده می شود زنان در آن زمان تنها عملکرد نمایندگی یا قدرت محدود داشتند.

در آن زمان مد تقریباً بدون جنسیت است، زنان در اروپا عموماً لباس می پوشند و مردان کمابیش تونیک کوتاه از چهاردهم بود که کمد لباس‌های زنانه و مردانه برای برجسته‌کردن و متمایز کردن مورفولوژی‌ها به‌طور چشمگیری متمایز شد.

و زمانی است که تمایز به میان می آید که قرض گرفتن یک قطعه «مردانه» به «سرپیچی از تابوها» و «تقلید» از لباس قدرت تبدیل می شود.

پیراهن زیر کاپشن پوشیده شده، فقط یقه آن مشخص است ایده یقه متحرک اینگونه متولد شد! سفیدی پیراهن یکی دیگر از نشانه های متمایز بورژوازی است.

زیرا شامل تعویض منظم پیراهن ها و شستن مکرر آنها می شود از این رو عبارت یقه سفید برای تعیین افراد سرشناس، در مقابل کارگران «یقه آبی» آمده است.

پیراهن

کم کم، پارچه های دیگری مانند ابریشم در قرن هجدهم ظاهرشد ، سپس پنبه به هنجار تبدیل شد.

دومی به شکل موسلین، پارچه ای ظریف و بخاردار، اصیل شده است اکنون کتانی با پیراهن های پروژه هیستون و همچنین سایر مواد نوآورانه و زیست محیطی مانندکه توسط برند استفاده می شود.

معرفی خطوط راه راه روی پیراهن در قرن نوزدهم مرد را رسوا کرد خوشبختانه پیراهن راه راه در حال حاضر به اندازه پیراهن سفید گسترده شده است و فقط یک موضوع سلیقه ای باقی می ماند. 

پیراهن به لطف کار طراحان به تدریج با بدن سازگار می شود تا به تنهایی پوشیده شود بدون هیچ لباس دیگری که آن را پنهان کند، به خودی خود تبدیل به یک لباس می شود.

از آن زمان، مد خود را آزاد کرده است! نیازی به یقه یا سرآستین قابل جابجایی نیست تا پیراهن شما را تا حد امکان طولانی نگه دارد. پیراهن‌های فرسوده به لطف افزایش دوچرخه‌سواری به لباس‌های نو تبدیل می‌شوند.

و حتی می‌توانند دوباره به لباس زیر تبدیل شوندپیراهن بی پایان یکی از ملزومات کمد لباس ما است و خبر خوب این است که هیچ کمبودی در جایگزین های اخلاقی وجود ندارد.