کاشی سرامیک چرمی بهترین کاشی سال شناخته شد

منشأ واقعی کاشی سرامیک چرمی در مه های تاریخ پنهان شده است در حالی که اکثر کارشناسان بر این باورند که اولین کاشی های سرامیکی در مصر پخته شده است.

برخی دیگر به تمدن های باستانی بین النهرین و چین اشاره می کنند در هر صورت، تا سال 1000 قبل از میلاد، این فناوری در چندین بخش از جهان به خوبی تثبیت شده بود.

پس از آن، این هنر در جهان عرب در ایران و در ایتالیا در غرب به بالاترین سطوح خود در صنعت دست یافت در حالی که این دو سبک متفاوت از نظر محتوا به طور چشمگیری با هم تفاوت داشتند، هر دو در انتخاب فناوری ها و مواد خود بسیار نوآور بودند.

در دوران مدرن، کاشی و سرامیک بیشتر در دسترس قرار گرفت و شروع به زینت آشپزخانه و حمام همه از پادشاه انگلستان گرفته تا خانه‌دارهای آمریکایی غرب میانه کرد.

از آن زمان تاکنون، زیبایی، کاربرد و مقرون به صرفه بودن آن هرگز مورد تردید قرار نگرفته است به عبارت ساده، کاشی و سرامیک یک مصالح ساختمانی قابل توجه است.

کاشی

در حالی که بینش تاریخی چیز شگفت انگیزی است، فناوری مدرن حیوانی کاملاً متفاوت است اجازه دهید متخصصان اینجا در  به شما نشان دهند که چگونه کاشی و سرامیک مدرن می تواند در دکوراسیون خانه شما قرار بگیرد.

و سبک زندگی شما را بهبود بخشد. کارکنان آگاه ما می توانند شما را در کل فرآیند از طراحی اولیه تا نصب نهایی راهنمایی کنند.

تمیز کردن همیشه باید با ملایم ترین وسیله ممکن شروع شود جارو کردن، سپس تمیز کردن گرم مرطوب می تواند کافی باشد. از پاک کننده های ساینده یا اسیدی نباید استفاده کرد.

در مواردی که هر نوع پاک کننده شیمیایی در نظر گرفته می شود، باید روی یک ناحیه کوچک نامشخص آزمایش شود تا مطمئن شوید که رنگ کاشی را تغییر نمی دهد، یا ساییده نمی شود.

یاحکاکی یا شکوفه را پشت سر نمی گذارد. همیشه قبل از استفاده از هر پاک کننده، ابتدا کاشی کف را کاملا خیس کنید، زیرا این کار منافذ را با آب تمیز پر می کند و مواد شیمیایی مضر نمی توانند تا آنجا نفوذ کنند.

لکه ها باید همیشه قبل از تمیز کردن شناسایی شوند تا از ایجاد لکه جلوگیری شود برای لکه‌های سرسخت مانند روغن، خراش‌های پاشنه یا آسفالت، می‌توان از یک پاک‌کننده آمونیاک ملایم روی کاشی‌های خیس شده استفاده کرد.