فریم عینک طبی ورزشی که میتواند به صورت مخفی فیلم برداری کند

شاید به سادگی بیش از یک فریم عینک طبی ورزشی بخواهید تا بتوانید عینک خود را با لباس ها یا حالت های مختلف هماهنگ کنید.

برای کمک به شما در یافتن فریم هایی که به بهترین شکل ظاهر می شوند، مقالات ما را در مورد تطبیق عینک با شخصیت و سبک زندگی خود و انتخاب فریم هایی که مکمل فرم و رنگ صورت شما هستند را مطالعه کنید .

پیدا کردن مدل های عینک مردانه متناسب با شخصیت و شیوه زندگی شما هرگز آسان نبوده است. پیشرفت‌های فنی سطوح جدیدی از راحتی و دوام را اضافه کرده‌اند، و وقتی صحبت از مدل‌های عینک به میان می‌آید، آسمان محدود است.

به مشخصات خود به عنوان آخرین وسیله، مهمترین لوازم جانبی خود فکر کنید. به هر حال، عینک شما اولین چیزی است که مردم وقتی به چشمان شما نگاه می کنند، می بینند.

در اینجا 10 ترند در عینک های مردانه آورده شده است که می توانند ظاهر شما را کامل کنند و به بهترین نحو مورد توجه شما قرار گیرند:

اگر استخوان گونه‌های بلند، ویژگی‌های قوی و صورت بیضی دارید، ممکن است خطوط مستحکم عینک‌های شاخی مستطیل شکل برای شما مناسب باشد.

عینک

این همان چیزی است که جی‌زی، کیت هرینگتون و کالین فرث به آن علاقه دارند: فریم‌های تیره ضخیم که با مجموعه‌های مشکی پوشیده می‌شوند. این نگاهی است که می گوید باهوش و با اعتماد به نفس است.

سایه‌های بژ که گاهی «شنی» یا «عسلی» یا «گندمی» نامیده می‌شود، در عینک‌های مردانه بسیار دیده می‌شود، از فلزات بژ برس خورده مانند آخرین مجموعه شکیل اونیل تا فریم‌های استات با رنگ گوشت.

عینک‌های یونیسکس رنگ‌های مختلفی دارند، اما اگر با رنگ بژ استفاده کنید، متوجه می‌شوید که رنگ گرم با ته‌رنگ طلایی بیشتر چهره‌ها را زیبا می‌کند.

عینک های ورزشی، لنزهای تماسی ورزشی و عینک های ورزشی محافظ ، همگی گزینه های عالی برای ورزشکاران هستند.