ایزوگام رهپویان قزوین نمایی زیبا و جذاب برای خانه های شما دارد

از نظر ظاهر و ابعاد می توان دو نوع متداول ایزوگام رهپویان قزوین را نام برد  ایزوگام های رولی که معمولاً یک متر عرض و ده متر طول هر رول دارند.

بیشتر در صنایع مختلف کاربرد دارند. اما انواع دیگری از این محصول وجود دارد که به آنها ایزو شینگل یا کات می گویند از این محصول برای عایق کاری فضاهایی که از بیرون قابل مشاهده هستند.

مانند سقف شیروانی استفاده می شود این محصول در ابعاد مختلف بوده و ظاهر زیبایی دارد افزایش بارهای خنک کننده لایه استاندارد ایزوگام (0.4 میلی متر ضخامت و 10 متر طول) از ماستیک قیر-لاستیک تشکیل شده.

و از دو طرف با لایه های پلاستیکی نازک لمینت شده است. یکی از لایه ها با رنگ نقره ای روشن پوشانده شده است تا تابش خورشیدی سقوط کرده را منعکس کند و دیگری توسط آتش ذوب می شود تا در هنگام نصب روی سقف بتنی بچسبد.

لایه بازتابی قابل جابجایی است و به شدت تحت تأثیر شرایط آب و هوایی متغیر است و بازتاب آن را پس از نصب کوتاه مدت محدود می کند. بنابراین، ایزوگام با لایه بازتابنده حذف شده.

در کار حاضر به منظور آزمایش رفتار حرارتی PCM در دمای بالای سطح بیرونی، که هسته اصلی آن است، استفاده شده است.

ایزوگام

با توجه به نسبت اختلاط 1:2:3 مواد خام (سیمان: ماسه: شن) که برای سقف ساختمان های مسکونی در عراق رایج است، مقاومت فشاری 25-30 مگاپاسکال را فراهم می کند.

مواد خام با آب مخلوط شدند تا مخلوط بتن ساخته شود، سپس در قالب ریخته شد و به طور طبیعی خشک شد تا لایه های بتنی تشکیل شود.

تخته گچی (لایه روکش): در این کار از تخته های گچی پیش ساخته (ضخامت 8 میلی متر) استفاده شدتخته ها از گچ (ضخامت 6 میلی متر) ساخته شده و برای استحکام با ورق های کارتن نازک (1 میلی متر) از دو طرف لمینت می شوند.

این تخته ها معمولاً برای سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرند و در این کار استفاده می شوند زیرا دارای کافی است.