پخش عمده روغن ارده کنجد سنتی مرغوب

روغن کنجد دارای ويژگی‌ها و خواص زیاد بوده و کاربردهای فراوان خوراکی و غیر خوراکی در صنعت دارد، بنابراین نسبت به سایر روغن ها خواهان بیشتری داشته و مورد استقبال همگان قرار گرفته است. روغن ارده کنجد سنتی همان روغن کنجد است ولی تفاوت شان در شیوه روغن گيری آن هاست. روغن ارده کنجد سنتی در شرکت سیتامین در شهر اردکان یزد توليد شده و در بسته بندی های متفاوت یک لیتری و چند لیتری به صورت خرده و عمده روانه‌ بازار فروش می شود.

پخش عمده روغن ارده کنجد سنتی مرغوب

بهترین روش ذخیره کردن روغن ارده صادراتی

بهترین روش ذخیره کردن روغن ارده صادراتی روغن کنجد از دانه‌ های کنجد به‌ دست آمده از کشورهای پاکستان، افغانستان و سومالی وارد ایران شده و تولید کنندگان داخلی آن را به محصول جدید تبدیل نموده و پس از بسته بندی و برند سازی به‌ کشورهای دیگر از جمله روسیه عراق آسیای میانه و اروپا صادر می‌ کنند.

روغن گیری کنجد به دو صورت صنعتي و سنتی انجام می‌ گيرد، در نوع صنعتی يا سرد کنجد را بدون پوست کندن در دستگاه پرس وارد کرده و روغن آن را جدا سازی می‌کنند، به‌ همین دلیل دارای طبع سرد است؛ اما در روش روغن گیری سنتی، ابتدا دانه‌ های کنجد را شستشو می‌ دهند و پوست کنجد ها را جدا کرده، سپس‌ در آسياب کنجد ها را له‌ کرده و به شکل ارده در می‌ آورند و لذا طبع آن گرم می باشد.

بیشتر بخوانید: خرید بدون واسطه ارده کنجد

روغن ارده کنجد از ارده تولید می‌ شود و کنجد دارای رنگ های قهوه‌ ای سياه و سفید بوده که رنگ سفید آن طعم بهتری دارد. پنجاه درصد دانه‌ کنجد روغن است، بنابراین دارای خمیری روان می‌ باشد. روغن‌ کنجد یکی از سالم ترین روغن هاست که در پخت و پز و هم برای سرخ کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طریقه ماندگاری روغن کنجد بستگی به نحوه بسته‌ بندی دارد؛ اگر در قوطی پلمپ شده باشد، يک سال در محیط می توان نگهداری کرد و دو سال در یخچال قابل نگهداری است. اما در صورت باز بودن در محیط ، شش ماه قابل نگهداری می باشد. نحوه نگهداری به اینصورت است که باید در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب باشد.

فروش ویژه روغن ارده کنجد سنتی ارگانیک

فروش ویژه روغن ارده کنجد سنتی ارگانیک توصیه این است که روغن‌ ارده کنجد سنتی را در مقادیر کم تهیه کرده و تازه مصرف کنند، زیرا محصولی که به شکل ارگانیک تولید می‌ شود فاقد مواد افزودنی بوده و مواد نگهدارنده ندارد، در نتیجه زودتر فاسد می‌ شود.

بیشتر بخوانید: حلوا ارده ارگانیک

امروزه مردم به دنبال روغن با درجه خلوص بیشتر هستند، در نتيجه بیشتر کارخانه های داخلی تلاش می‌ کنند تا روغن‌ ارده کنجد باکيفيت و قیمت مناسب را در مقیاس کم و به صورت اینترنتی مستقیم و ارزان در اختیار خریداران قرار دهند.